Prof. dr. sc. Sanda Rašić Jelavić,
Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet
„Djelo je primarno namijenjeno znanstvenicima i istraživačima koji se bave društvenom odgovornošću koja je još uvijek relativno novi koncept poslovanja na hrvatskom tržištu. S obzirom da je riječ o djelu koje se po prvi puta bavi pitanjem društvene odgovornosti poduzeća koja djeluju na tržištu proizvoda za bebe i djecu, te učincima društvene odgovornosti na kupovno ponašanje novih roditelja, djelo će biti zanimljivo i poslužiti ostalim dionicima na ovom tržištu u kreiranju i prilagodbi budućih poslovnih strategija. Razumijevanje kako novi roditelji percipiraju društvenu odgovornost poduzeća može potaknuti ta ista poduzeća na transparentnost u komuniciranju svojih aktivnosti i praksi koje se odnose na društvenu odgovornost. S obzirom na važnost tematike i originalnost istraživačkog pristupa, neupitan je društveni interes za objavom ovog djela. Kako je riječ o prvom djelu takve vrste u području društvene odgovornosti na tržištu proizvoda za bebe i djecu, njegova publikacija je važna jer s jedne strane pridonosi razumijevanju trenutnog stanja i potencijalnih poboljšanja u praksama društveno odgovornog poslovanja, dok s druge strane pokazuje koliko su uopće mladi roditelji svjesni društveno odgovornih aktivnosti i koliku im važnost pridaju.“
Prof. dr. sc. Katija Vojvodić,
Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
„Razmatranje relevantnosti teme ovog djela sa znanstvenog aspekta ogleda se prvenstveno u integraciji obrazloženog koncepta društveno odgovornog poslovanja i najosjetljivijeg tržišnog segmenta – beba i djece. S druge strane, u prilog znanstvene i stručne relevantnosti djela govori analiza društveno odgovornih aktivnosti maloprodavača proizvoda za bebe i djecu na području grada Zagreba kao najvažnijeg trgovačkog središta u Republici Hrvatskoj. Uvažavajući znanstvenu i stručnu relevantnost djela, kao i identificirane ciljne skupine kojoj je djelo namijenjeno, tema djela nedvojbeno odražava relevantnost u suvremenim uvjetima poslovanja i svevremenost u kontekstu življenja. Potrebno je istaknuti kako je riječ o prvom djelu ovakve vrste koje objedinjuje društvenu odgovornost i tržište proizvoda za bebe i djecu, odnosno u središte svog razmatranja stavlja jednu od najosjetljivijih skupina, koja je od posebnog društvenog interesa. Sve prethodno istaknuto temu djela čini vrlo aktualnom i relevantnom u širem kontekstu razmatranja ove problematike, iz čega je razvidan društveni interes za objavom ovog djela.“